Cultuurcentrum Brugge

Veelgestelde vragen

TICKETS AANKOPEN

Kan ik de avond zelf nog tickets kopen aan de deur?

De avondkassa’s blijven open bij voorstellingen die niet uitverkocht zijn. De avondkassa in de Koninklijke Stadsschouwburg opent twee uur vóór de start van de voorstelling. De avondkassa’s in Theaterzaal Biekorf, MaZ, Daverlo, De Dijk en op locatie openen één uur voor de start van de voorstelling.

Ik ben geïnteresseerd in een uitverkochte voorstelling. Kan ik me aanmelden op een wachtlijst?

Bij uitverkochte voorstellingen kan je je naam op een wachtlijst noteren. Wanneer er plaatsten vrijkomen, contacteren we je via het opgegeven emailadres. Je vindt de wachtlijst op de ticketknop bij uitverkochte voorstellingen op de website. Een plaats op de wachtlijst biedt geen garantie op een ticket.

Heeft het wel zin om me op de wachtlijst te zetten?

Ja. In tegenstelling tot andere seizoenen komen er heel geregeld wat plaatsen vrij doorheen het seizoen.

Moet ik bij een gratis concert ook vooraf reserveren?

Ja. Ook bij gratis concerten of voorstellingen is er soms een beperkte zaalcapaciteit.

Het lukt me niet online tickets aan te kopen. Kan ik ook lijfelijk tickets voor jullie voorstellingen kopen?

Ja. Aan de balie van het Cultuurcentrum, Sint-Jakobsstraat 20, 8000 Brugge, open van dinsdag tot en met vrijdag van 13.00 tot 17.00 uur. Jaarlijkse sluiting van 1 juli t.e.m. 15 augustus 2023.


TER PLAATSE

Wanneer openen de deuren van jullie zalen?

De deuren van onze zalen openen één uur voor de start van de voorstelling. Indien je ruim op tijd bent, kan je nog iets nuttigen in de foyer ofwel meteen naar de zaal te gaan indien mogelijk. 

Kan ik voor of na een voorstelling of in de pauze iets drinken?

Voor en na de voorstelling en tijdens de pauze ben je welkom in de foyer.


AFGELASTE OF GEWIJZIGDE VOORSTELLINGEN

Ik heb tickets voor een geannuleerde voorstelling.

We verwittigen alle klanten persoonlijk en betalen tickets van geannuleerde voorstellingen terug.

Ik heb tickets voor een voorstelling die van datum veranderd is.

Past de nieuwe datum niet? Dan betalen we je ticket(s) terug. We contacteren je persoonlijk.

Wanneer mag ik de terugbetaling van mijn tickets verwachten?

Uiterlijk 2 maanden na de geannuleerde voorstelling.

Ik heb tickets voor een voorstelling van een andere organisator in een van de locaties van Cultuurcentrum Brugge.

De voorstellingen die we in onze communicatie labelen als ‘Te Gast’, zijn in handen van een externe organisatie. We raden je aan om de communicatie van de organisator te raadplegen indien je met vragen zit.


OP DE HOOGTE BLIJVEN 

Hoe blijf ik het best op de hoogte van de wijzigingen?
  • Via deze link schrijf je je met je persoonlijk profiel in op één van onze verschillende nieuwsbrieven.
  • Blijf zeker onze website en onze facebookpagina volgen voor de meest recente informatie.
Ik kom met mijn klas naar één van jullie schoolvoorstellingen kijken. Hoe blijf ik op de hoogte?

We lichten scholen die reserveerden telkens rechtstreeks in over eventuele wijzigingen. Heb je verder nog vragen, contacteer ons dan via cultuurcentrum@brugge.be.


VARIA

Ik heb mijn vraag niet teruggevonden op deze pagina en wil jullie graag contacteren.

Je kan ons telefonisch bereiken op 050 44 30 60 en dat van dinsdag tot en met vrijdag van 13.00 tot 17.00 uur. Of mail ons via cultuurcentrum@brugge.be.